lagerpriser.blogg.se

Jag skriver för Lagerpriser.nu som är en svensk nätbutik med coola prylar till bästa priserna. Jag testar olika saker jag köper från lagerpriser.nu. Lagerpriser som startade i Norge har massor av coola och roliga prylar av kända märken inom kategorierna Hem & Trädgård, Strand & pool, Hobby & Fritid, Sport & Träning, Lek & Spel, Teknik, Skönhet & Hälsa med massor av avslappningsprodukter.

Vattenfontän för hundar

Kategori: Allmänt, Husdjur

 


En Vattenfontän för hundar. Jag såg videon och tänkte att jag skulle prova den på min lilla hund som annars aldrig vill skoja och busa. Vattenfontänen fungerar både som svalkande leksak och din hund kan även dricka vatten på ett enkelt sätt. Jag kopplar den till vattenkranen och sen är det bara att se hur min lilla hund ska börja leka med den. Men den förstår ingenting , jag lockar fram den till vattenfontänen ’hon tittar skeptiskt på mig’ och visar genom att trycka på plattan att det börjar komma vatten som i en fontän. Hon ryggar först tillbaka men sedan förstår hon att det är kul. Hon springer fram och ställer sig brevid, men förstår fortfarande inte riktigt vad hon ska göra. Jag trycker igen och hon skäller glatt och börjar springa runt runt. Nu har hon förstått vad man måste göra. Vadderingen är mycket enkel att kliva upp på för att få vattensprutan att fungera. När du väl har kopplat in den har din hund alltid tillgång till vatten under dagen. Du behöver inte tänka på hundskålen är full med vatten – vattnet som oftast brukar dunsta när det är varmt ute. Se bara till att hunden har mat så sköter hunden resten . Mycket enkel att montera!