lagerpriser.blogg.se

Jag skriver för Lagerpriser.nu som är en svensk nätbutik med coola prylar till bästa priserna. Jag testar olika saker jag köper från lagerpriser.nu. Lagerpriser som startade i Norge har massor av coola och roliga prylar av kända märken inom kategorierna Hem & Trädgård, Strand & pool, Hobby & Fritid, Sport & Träning, Lek & Spel, Teknik, Skönhet & Hälsa med massor av avslappningsprodukter.

Kylande matta för husdjur

Kategori: Allmänt, Husdjur

 

Det är inte bara vi människor som tycker det är varmt och svettas på sommaren. Våra kära husdjur svettas inte? Eller.. Jag tog reda på om det stämmer. Alla har väl hört att till exempel hundar svettas med tungan. Det är därför den hänger ut när det är gassande sol eller när hunden har tagit en promenad. Jag tog med mig min hund till veterinären och frågade om det stämde. Jag fick ett klart besked att så ligger det inte till: Hundens tunga har ingetnting med att den svettas – det stället som den svettas är under trampdynorna. Ok bra då vet vi det, och vad finns det för lösning för våra kära husdjur. En kylande matta den kan ligga på, vore det någonting. Det finns bot mot värmen även åt hundarna. Den här sommaren kan ditt husdjur njuta av den kylande mattan. När din bästa vän lägger sig på mattan upplever den en skön avkylande och uppfriskande känsla när kroppstempraturen regleras. Precis som människor njuter hundarna av kyla och uppfriskande prylar och även glass – min hund är galen i glass! Hur fungerar mattan då för den är väl inte elektrisk? Nej , den har sin kyleffekt tack vare en fyllning med kylande gel som ger en behaglig temperatur där den ligger. Med den kylande mattans mjuka och släta yta kan hunden lugnt vila sig heta sommardagar. Mycket enkel att hantera – det är bara att vika ihop för förvaring och transport. Kylande matta till husdjur kan användas både i hundkojan och i hundkorgen. Den är mycket enkel att rengöra, ta bara en trasa som är fuktig och tvätta av den! Den kalla hundmattan ska förvaras och skyddas ot solljus. Kall matta för hundar kostar inte så mycket och din hund kommer att tacka dig i sommar.. Ge din vän en kylande matta för husdjur och en glass!!

Kolla in mattan här!

Kommentera inlägget här: