lagerpriser.blogg.se

Jag skriver för Lagerpriser.nu som är en svensk nätbutik med coola prylar till bästa priserna. Jag testar olika saker jag köper från lagerpriser.nu. Lagerpriser som startade i Norge har massor av coola och roliga prylar av kända märken inom kategorierna Hem & Trädgård, Strand & pool, Hobby & Fritid, Sport & Träning, Lek & Spel, Teknik, Skönhet & Hälsa med massor av avslappningsprodukter.

Bärbar Kisstratt, Urinal för kvinnor

Kategori: Allmänt, Camping, Festivaler, strand och pool

 

Jag föddes som en man så jag vet inte riktigt vilka problem kvinnor kan ha när man är på tillställningar och konserter ute i det fria. Långa köer till toaletten är ett stort problem för kissnödiga damer när dom är på utomhusfestival, vandring, camping eller när man bara ska vara ute och njuta i naturen. I Norge har detta blivit jätte populärt, vi har sålt 1000-tals av dessa urinaler för kvinnor, en kisstratt av silikon som man urinerar på ett enkelt och säkert sätt. Nu slipper du gå på smutsiga toaletter när du är på överbefolkade turistattraktioner. Hur fungerar den då (jag har aldrig testat eftersom jag inte behöver) J Jag tänker att borta är den tid då byxor behövde dras ner, kjolar upp och knän böjas. Istället knäpper du bara upp gylfen och sätter skålen över urinrörsmynningen. Sedan gör pipen resten av jobbet. Den ger en bekvämlighet som vi män har när det gäller toalettbesök på offentliga platser. Med detta urineringshjälpmedel kommer man inte behöva sätta sig på smutsiga toalettringar mer om man är kvinna. Urinalen har en ergonomisk design med spillskydd, detta gör att den är väldigt enkel att använda. Ett perfekt hjälpmedel för kvinnor när dom vill kissa. Se mer här på  Bärbar Kisstratt, Urinal för kvinnor!

Kommentera inlägget här: